مقالات

تجهیزات شبکه اشنایدر

تجهیزات شبکه اشنایدر در سیم و کابل لاله زار

تجهیزات شبکه اشنایدر

در این مقاله از سیم و کابل لاله زار درباره تجهیزات شبکه اشنایدر ، تمامی مزایا و معایت این تجهیزات را برای شما بررسی کرده ایم و شما با مقایسه این تجهیزات در سایت ما میتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید ، همچنین در نظر داشته باشید در هر ساعت از شبانه روز که سوالی برای شما پیش آمد میتوانید با پشتیبانی سیم و کابل لاله زار تماس بگیرید و بصورت رایگان بهترین مشاوره را دریافت کنید ، همچنین در نظر داشته باشید برای خرید تجهیزات شبکه اشنایدر از فروشگاه ما دیدن فرمایید  ، تجهیزات شبکه اشنایدر توسط شرکت اشنایدر الکتریک تولیده شده است. این مجموعه به عنوان یک شرکت بزرگ که به شکل کنسرسیوم در صنایع مختلف فعالیت دارد شناخته می‌شود. این شرکت عظیم نزدیک به دو قرن سابقه داشته و از اوایل قرن گذشته کار خود را در زمینه تولید دستگاه‌های الکتریکی و کار در پروژه‌های شهری و صنعتی مربوط به برق آغاز کرده است.
شرکت اشنایدر با رشد روزافزون تکنولوژی‌های مرتبط با شبکه فیبر نوری، کار خود را در این زمینه آغاز کرد و اکنون یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات مختلف مربوط به شبکه فیبر نوری در جهان می‌باشد. با تجهیزات فیبر نوری شرکت اشنایدر الکتریک، می‌توان یک شبکه پیشرفته و به روز فیبر نوری را فراهم نمود که کیفیت عملکرد آن با بالاترین بازدهی تضمین می‌شود.

همچنین در نظر داشته باشید برای خرید تجهیزات شبکه اشنایدر از سیم و کابل لاله زار از فروشگاه ما دیدن فرمایید . 

تاریخچه اشنایدر

شرکت اشنایدر با سرمایه‌گذاری برادران اشنایدر به ویژه جوزف اوژن اشنایدر در شرکت ریخته‌گری Creusot، در ابتدای راه انقلاب صنعتی به سال ۱۸۳۶ آغاز به فعالیت نمود. این شرکت با گذشت زمان به یکی از غول‌های صنعت فولاد، کشتی‌سازی و ماشین سازیِ آن زمان تبدیل شد.
پس از آن اشنایدر با در اختیار داشتن توان مالی و همچنین دانش فنی لازم اقدام به فعالیت در زمینه‌های مختلف صنعتی کرد. اوایل قرن بیستم در سال ۱۹۱۹ نوبت به حوزه برق و الکترونیک بود که اشنایدر در آن گام بگذارد. اشنایدر با افتتاح کارخانه خود در آلمان و همچنین تبادل تجربه و دانش با شرکت وستینگهاوس آمریکا، راه خود را برای پیشرفت در تولید تجهیزات برقی، تابلوهای برق، موتورهای الکتریکی، تجهیزات نیروگاهی، لوکوموتیوهای برقی و … هموار کرد. طولی نکشید که شرکت اشنایدر تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت‌ها در صنعت الکترونیک و مدیریت انرژی گردید.

فعالیت اشنایدر در زمینه شبکه فیبرنوری

در سال ۱۹۸۱ اشنایدر وارد صنعت شبکه مبتنی بر فیبر نوری شد. این شرکت با تولید تجهیزات شبکه فیبر نوری مانند کابل، کیستون، پچ کورد و پیگتیل، پچ پنل و… و همچنین راه اندازی شبکه‌های فیبر نوری صنعتی یکی از بهترین شرکت‌های جهان در این حوزه می‌باشد.
شرکت اشنایدر که دفتر آن در شهر روی ملزمون فرانسه قرار دارد، با داشتن کارخانه‌ها و نمایندگی‌های متعدد در سرتاسر دنیا جزو ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در همینه زمینه‌ها به شمار می‌رود. امروزه اشنایدر با سرمایه‌گذاری در زمینه تولید نرم‌افزار و همچنین برنام‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، جایگاه خود را در صنعت الکترونیک و شبکه فیبر نوری مستحکم کرده است.

حوزه فعالیت شرکت اشنایدر

از تجهیزات شبکه اشنایدر در حوزه های مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه به برخی از این صنایع میتوان اشاره کرد.

• صنعت برق و الکترونیک
• مدیریت انرژی: ساخت دستگاه‌ها و نرم افزارهایی برای کاهش مصرف انرژی و همچنین خنک کردن دستگاه‌های صنعتی
• ساخت نرم افزارها و سخت افزارهای مربوط به اتوماسیون‌های اداری و صنعتی
• بانکداری و شرکت‌های سرمایه‌گذاری
• صنعت خودروسازی
• صنایع نفت و گاز و انرژی
• مصالح ساختمانی
• املاک و مستقلات
• صنایع غذایی
• حوزه بهداشت و درمان
• صنعت داروسازی
• صنایع دریایی و کشتی‌سازی
• صنعت معدن
• مدیریت منابع آبی

برند اکتاسی اشنایدر (Schneider Actassi)

اکتاسی اشنایدر یکی از شرکت‌های تابعه اشنایدر الکتریک است که تولید کننده تجهیزات شبکه و زیر ساخت‌های مربوط به آن در ساختمان‌ها و مراکز تجمیع داده (دیتا سنتر) است. اشنایدر در سال‌های گذشته با برندهای اینفرا پلاس (InfraPlus)، کلیپسال (Clipsal) و لکس کام (LexCom) در بازار تجهیزات شبکه فعالیت داشت، اما با تغییر سیاست این شرکت، تمام انرژی و تمرکز خود را بر روی برند اکتاسی گذاشت. برند اکتاسی عصاره دانش، تجربه و قدرت بازاریابی اشنایدر در حوزه شبکه است که طی سالیان دراز به دست آمده است.
کابل کشی شبکه اکتاسی که به شکل End-to-End اجرا می‌شود، با بازدهی بالا، انعطاف‌پذیری و نصب آسان، یک شبکه باکیفیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

همچنین در نظر داشته باشید برای خرید تجهیزات شبکه اشنایدر از سیم و کابل لاله زار از فروشگاه ما دیدن فرمایید . 

تجهیزات شبکه اشنایدر اکتاسی

محصولات اشنایدر که تحت نام اکتاسی وارد بازار می‌شود عبارت‌اند از:

• پچ پنل های مسی و فیبر نوری
پچ پنل‌های اشنایدر در انواع مختلف مانند رک مونت، دیواری، اسلاید اوت و… تولید شده که با انواع کانکتورهای گوناگون قابل انطباق می‌باشند.

• انواع آداپتورهای
ازانواع تجهیزات شبکه اشنایدر میتوان به انواع آداپتورها که در دو حالت سینگل مود و مولتی مود تولید و روانه بازار می‌شوند؛ اشاره کرد.

• کابل شبکه فیبر نوری
این کابل‌ها در دو حالت سینگل مود و مولتی مود تولید شده و برای فضای داخلی و بیرونی طراحی شده اند.

• کابل شبکه مسی
کابل‌های شبکه مسی در انواع Cat5e ، Cat6، Cat6A و Cat7 و … تولید می شود

• انواع پچ کوردها و پیگتیل‌ها
پچ کوردها و پیگتیل‌های اشنایدر با بالاترین کیفیت ساخته شده و به بهترین شکل به کانکتورهای مختلف متصل شده اند. پچ کوردها و پیگتیل‌های این شرکت قابل اتصال به انواع آداپتورها و پچ پنل‌ها هستند.

• انواع مفصل‌ها، کیستون‌ها و…

با خرید محصولات شبکه فیبر نوری اشنایدر می‌توان شبکه‌ای پرقدرت و بادوام داشت که داده‌ها در آن با بهترین کیفیت منتقل می‌شوند.

سخن پایانی

برای خرید تجهیزات شبکه اشنایدر و تحویل درب منزل میتوانید از سایت فروشگاه سیم و کابل لاله زار دیدن فرمایید و با چند کلیک ساده محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید ، همچنین برای سوالات تخصصی خود میتوانید با فروشگاه سیم و کابل لاله زار تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 − شش =